Categoria: Marketing

TAROM
ianuarie 18th, 2014 de Paul Sorin Tița

Moto:
„După cât v-am dus în spate
Și-am avut grijă de voi,
M-ați trădat cu aripi moarte
Pentr-un pumn de euroi.”
(Buha Uha)

TAROM este pe mâinile bune ale unor oameni mult prea darnici. Spre deosebire de alte firme românești, ca Banca Transilvania sau RCS & RDS, TAROM a știut să își cumpere simpatia bloggerilor autohtoni, mari devoratori de branduri care încă nu au auzit de importanța pe care domniile lor, bloggerii, o au în efortul de marketing al firmei. Printre bloggerii finanțați de TAROM se numără Răzvan Pascu, Adrian Ciubotaru, Victor Kapra, Alexandru Negrea și Alex Rădulescu. Citește mai mult din acest articol »

Publicat în Economie, Marketing Cu etichetele:

iunie 10th, 2011 de Paul Sorin Tița

Brandul

Tom Blackett (Clifton, R, Simmons, J (Ed.) , Brands and Branding, The Economist, 2003, pag. 13) defineşte brandul atât din punct de vedere al sensului pasiv al sintagmei engleze, „obiectul prin care se imprimă”, cât şi din punct de vedere activ, „procesul de a imprima”. Imprimarea se foloseşte aici cu sensul de întipărire în mintea consumatorului a unei mărci.
Citește mai mult din acest articol »

Publicat în Marketing, Politică Cu etichetele: , ,

Alegeri
septembrie 18th, 2010 de Paul Sorin Tița

Marketingul politic a degenerat într-o vânătoare de voturi, predominanţa marketingului electoral în detrimentul marketingului politic propriu-zis fiind mai mult decât evidentă. Din cele patru componente ale oricărui mix de marketing (produs, preţ, plasare şi promovare), marketingul politic actual se centrează cu precădere pe produs şi pe promovare. Un element esenţial al mixului de marketing, preţul, nu este comunicat alegătorului, acesta din urmă neştiind decât mult prea târziu preţul pe care îl are de plătit pentru o alegere sau alta. Citește mai mult din acest articol »

Publicat în Marketing, Politică Cu etichetele: ,

Mediul politic
septembrie 14th, 2010 de Paul Sorin Tița

Mediul politic românesc suferă de deficienţe congenitale care afectează percepţia consumatorilor de politică asupra politicii precum şi relaţia politicienilor cu publicul larg. Dintre lipsurile fundamentale, putem aminti: lipsa de reglementare, posibilitatea apariţiei monopolului politic şi a practicilor monopoliste, neprotejarea partidelor de celelalte partide, lipsa de protecţie a alegătorilor faţă de practicile incorecte şi mincinoase, neprotejarea intereselor societăţii şi inexistenţa unui cod deontologic al politicianului. Citește mai mult din acest articol »

Publicat în Marketing, Politică Cu etichetele: , ,